Інформаційний запит...
Як поскаржитися на митника?
Нещодавно керівник відділу зв’язків із громадськістю Чернігівської митниці Світлана СТРИЖАК проінформувала читачів про те, як треба діяти, коли митний орган неправильно визначив грошову суму, яку необхідно сплатити суб’єкту за певні дії. Сьогодні Світлана СТРИЖАК розповідає про те, як і коли подається запит із питань, що відносяться до компетенції митних органів, і куди в такому разі звертатися?
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Такі запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) — на вибір запитувача. Для подання запиту на інформацію поштою необхідно направити лист на адресу: Чернігівська митниця, проспект Перемоги, 6, м. Чернігів, індекс 14017, або зателефонувати за номером: 625-641, 651-727, 651-729 (факс).
Запит на інформацію має містити: — прізвище, ім’я та по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є; — загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; — підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних запитів на інформацію за формами (додатки 1, 2), які можна отримати в кімнаті для прийому громадян митниці та на офіційному веб-сайті Держмитслужби (www.customs.gov.ua, розділ «Доступ до публічної інформації»). У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює посадова особа підрозділу, відповідального за прийняття та реєстрацію таких запитів на інформацію. Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, Чернігівська митниця може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Інформація на запит надається безкоштовно. Але в разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується. Особи, які вважають, що права та законні інтереси порушені при розгляді Чернігівською митницею інформаційних запитів, мають право звернутись до начальника Чернігівської митниці, голови Державної митної служби України або до суду та оскаржити: 1) відмову в задоволенні запиту на інформацію; 2) відстрочку задоволення запиту на інформацію; 3) ненадання відповіді на запит на інформацію; 4) надання недостовірної або неповної інформації; 5) несвоєчасне надання інформації; 6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»; 7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
Особистий прийом громадян керівництвом Чернігівської митниці здійснюється не тільки в адміністративному приміщенні митниці в Чернігові, а й у містах розташування відділених підрозділів: митних постів «Прилуки», «Енергія», «Щорс», «Новгород-Сіверський», «Грем’яч», відділу митного оформлення № 2 (м. Прилуки, м. Ніжин, м. Славутич, м. Щорс, м. Новгород-Сіверський). Джерело Інтернет
|