Державна реєстрація права власності на майно
.
Як правильно здійснити державну реєстрацію права власності на нерухоме майно у випадках втрати, пошкодження чи зіпсування правовстановлюючих документів? Про це розповідає Владислав КАРНАУХ, головний спеціаліст реєстраційного відділу Головного управління юстиції в Чернігівській області.
За загальним правилом, у разі втрати або зіпсування документа лише суб’єкт, що видавав такий документ, може видати його дублікат. При цьому...
11 лютого 2014 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»...
Нововведеннями для такого порядку є те, що для проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно, у зв’язку зі втратою, пошкодженням чи зіпсуванням свідоцтва про право власності на нерухоме майно, заявник подає до органу державної реєстрації прав такі документи:..