ПАМ'ЯНУЛИ ! В пам’яті вічно живі
. ФОТОрепортажДругий тиждень після Великодня Традиційно вважається поминальним.
Називається він по-різному: Поминки, Проводи, Гробки, Могилки, Радовниця, Фомина неділя… Але сутність цієї традиції одна – у цей час поминають тих, кого вже немає на цій землі та впорядковують їх могили. Сьогодні, 13 травня делегація у складі голови районної ради М.І.Баклажка, заступників голови райдержадміністрації: І.І.Бузака, М.П.Ющенка, Н.М. Демиденко, керівників установ та організацій, відвідала місце будівництва Меморіального комплексу пам’яті жителів населених пунктів України, знищених фашистськими окупантами ... Пам’ять про невинно убієнних вшанували хвилиною мовчання...
|
Порядок оздоровлення
у 2013 році
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи . У зв’язку із внесенням змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» в частині оздоровлення, які набрали чинності з 01.01.2013, постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2013 № 261 затверджено Порядок організації оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Даний Порядок визначає механізм організації оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи...
Постраждалі особи та потерпілі діти забезпечуватимуться такими путівками:
- особи, віднесені до категорії 1 безоплатно;
- особи, віднесені до категорії 2, безоплатно;
- особи, віднесені до категорії 3 з доплатою 30 відсотків вартості путівки за рахунок власних коштів;
- особи, віднесені до категорії 4, - з доплатою 50 відсотків вартості путівки за рахунок власних коштів; Для виплати грошової компенсації за самостійне санаторно – курортне лікування постраждалій особі чи одному із батьків потерпілої дитини або особі, яка їх замінює, необхідно подати місцевому органові за місцем проживання заяву про виплату грошової компенсації...
|
Питання до ЖЕКу і не тільки !
. Живу в двоповерховому будинку по вулиці Бульварна, ЖЕК справно нараховує немалі гроші за обслуговування, а договір не виконує: дах критий шифером, мов решето; рами у під'їзді прогнили і давно не фарбовані; батареї цілу зиму були
ледь
теплі, бо ніхто ніколи іх не промивав; у дворі біля будинку повно сміття і ніхто його не вивозить; після зими обвалюється цегла, а під дахом - аварійно зруйнована; ми самі прибираємо
під'їзди і біля будинку; самі білимо стіни, а ЖЕК справно вимагає гроші за все, та ще й погрожує судом !.. ЩО РОБИТИ ??? Чи повинен ЖЕК ремонтувати дах, прибирати прибудинкову територію та маршові сходи, білити будинок, фарбувати зовнішні рами та як правильно подати судову скаргу на ЖЕК за неякісне обслуговування? На ці питання є чітка відповідь у діючому законодавстві .Відповідь:
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору... Так у разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо... Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді... При оскарженні в суді дії виконавця житлово – комунальних послуг щодо не проведення ремонту даху слід керуватись наступними нормативними актами...
А ЩЕ, ЧИ ПЛАТИТИ ЖЕКУ ЗА НЕЯКІСНІ ПОСЛУГИ ???
|
|