Звертайтеся ! Порадимо і допоможемо...
. З березня 2014 року в Товаристві "Чернігівобленерго" працює Кол-центр. Його оператори займатимуться обробкою звернень та інформуванням споживачів електричної енергії по голосових каналах зв'язку з усіх питань електропостачання.
Розмови за багатоканальним номером 0 800 210 310 зі стаціонарних та мобільних телефонів для абонентів є безкоштовними. Режим роботи – цілодобово.
Кол-центр співпрацює як з побутовими, так і з юридичними споживачами.
Створення Кол-центру має на меті вдосконалення відносин з клієнтами. Відтепер, зателефонувавши до Кол-центру абонент зможе отримати інформацію в автоматичному режимі або в спілкуванні з оператором про: причини припинення електропостачання; порядок обслуговування, заміни і ремонту приладів обліку електроенергії; порядок оформлення та переоформлення договору; діючі тарифи на електроенергію; порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію; порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію; порядок приєднання до електромереж; іншу довідкову інформацію щодо роботи ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО". Крім того, можна повідомити: про показники електролічильників; про факти розкрадання електроенергії, енергообладнання або майна ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО";
про порушення Ваших прав, як споживача електроенергії або поскаржитися на дії працівників Товариства.
Черниговоблэнерго
|