Відкрите звернення до депутатів Корюківської міської ради
. Поважні депутати Корюківської міської ради ! 04. 12. 2015 року я офіційно звернувся до міського голови м. Корюківка, Матюхи Ігора Валерійовича та Колегіального органу місцевого самоврядування Корюківської міської ради з приводу формування та оприлюднення
проекту рішення про бюджет міста Корюківка на 2016 рік та організацію
консультацій з громадськістю. Зверненя було зареестровано вх.№397-0318 у виконкоиі міської ради, але з невідомих для мене причин, міський голова не повідомив про нього депутатів міської ради на засіданні комісій перед сесією міської ради, яка має відбутися 11 грудня 2015 року. Вичерпавши всі можливості довести важливу інформацію та пропозиції, відповідно до діючого законодавства України, як член територіальної громади, звертаюся до колегіального представницького органу
місцевого самоврядування Корюківської міської ради, до кожного
депутата Корюківської міської ради з приводу формування та оприлюднення
проекту рішення про бюджет міста Корюківка на 2016 рік та
організацію консультацій з громадськістю, звернувшись до Вас в такий спосіб - через ЗМІ. Міському голові м. Корюківка, Матюсі Ігору Валерійовичу
Колегіальному органу місцевого самоврядування
Корюківській міській раді
Савченка Анатолія Івановича
15300, Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Бульварна, 52
тел. 3 42 60
Відкрите звернення
До міського голови м. Корюківка, колегіального представницького органу місцевого самоврядування Корюківської міської ради, до кожного депутата Корюківської міської ради з приводу формування та оприлюднення проекту рішення про бюджет міста Корюківка на 2016 рік та організацію консультацій з громадськістю
Відповідно до Статті 9 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
1. Члени територіальної громади мають право ініціювати розгляд у раді (в порядку місцевої ініціативи) будь-якого питання, віднесеного до відання місцевого самоврядування...
користуючись правом, як жителя територіальної громади, на участь в бюджетному процесі, • прагнучи забезпечити дієвий громадський контроль мешканців міста за формуванням бюджету м. Корюківка, • зважаючи на необхідність запобігання можливих втрат бюджету через корупцію та бездіяльність, • визнаючи важливість формування реалістичних та обґрунтованих показників доходів міського бюджету, • усвідомлюючи необхідність співпраці влади та громадськості при формуванні та реалізації бюджетної політики на місцевому рівні відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звертаюся до Вас щодо необхідності та важливості дотримання вимог чинного законодавства в частині оприлюднення та обговорення нормативно-правових актів, які становлять суспільний інтерес та мають безпосередній вплив на вирішення проблем на місцевому рівні та врахування інтересів громадян.
Згідно з вимогами статті 77 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети затверджуються рішенням місцевої ради до 25 грудня року, що передує плановому. Це означає, що місцевий бюджет на наступний рік має бути затверджено до 25 грудня 2015 р.
Оскільки рішення про місцевий бюджет є нормативно-правовим актом, то відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш, як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Таким чином, проект рішення про бюджет на 2016 рік необхідно було оприлюднити не пізніше 27 листопада 2015 року для виконання вимог чинного законодавства та забезпечення належних можливостей ознайомлення із його змістом, а також сприяння залученню громадян до консультацій з приводу проекту рішення про бюджет на наступний рік.
У зв’язку з вищезазначеним, звертаємося до Вас з проханням забезпечити виконання норм чинного законодавства та оприлюднити проекти рішень про місцевий бюджет на веб-сайті Корюківської міської ради згідно з вимогами статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та статті 76 Бюджетного кодексу України.
Звертаємо Вашу увагу на важливість оприлюднення на веб-сайті міськради вичерпного переліку додатків. Згідно зі статтю 76 Бюджетного кодексу України проект рішення про місцевий бюджет перед його розглядом на сесії відповідної місцевої ради схвалюється державною адміністрацією чи виконавчим органом місцевої ради та разом із ним подаються: 1) пояснювальна записка до проекту рішення, яка має містити:
а) інформацію про соціально-економічний стан відповідної адміністративно-територіальної одиниці і прогноз її розвитку на наступний бюджетний період, покладені в основу проекту місцевого бюджету; б) оцінку доходів місцевого бюджету з урахуванням втрат доходів місцевого бюджету внаслідок наданих відповідною місцевою радою податкових пільг; в) пояснення до основних положень проекту рішення про місцевий бюджет, включаючи аналіз пропонованих обсягів видатків і кредитування за бюджетною класифікацією. Пояснення включають бюджетні показники за попередній, поточний, наступний бюджетні періоди в розрізі класифікації видатків та кредитування бюджету; г) обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин та надання субвенцій на виконання інвестиційних програм (проектів); 2) прогноз місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, підготовлений відповідно до статті 21 Бюджетного кодексу України; 3) показники витрат місцевого бюджету, необхідних на наступні бюджетні періоди для завершення інвестиційних програм (проектів), що враховані в бюджеті, за умови якщо реалізація таких програм (проектів) триває більше одного бюджетного періоду; 4) перелік інвестиційних програм (проектів) на плановий бюджетний період та наступні за плановим два бюджетні періоди; 5) інформація про хід виконання відповідного бюджету у поточному бюджетному періоді; 6) інші матеріали, обсяг і форму яких визначає, місцева державна адміністрація або виконавчий орган відповідної місцевої ради.
Рішення про місцевий бюджет є суспільно важливим документом для розвитку міста, а консультації з громадянами та бізнесом щодо його змісту є важливим індикатором відкритості та прозорості політичного процесу на місцевому рівні.
Задля підвищення довіри до місцевої влади та її рішень пропонуємо після оприлюднення проекту рішення про місцевий бюджет на 2016 рік ініціювати та провести консультації щодо його змісту шляхом залучення громадян та бізнесу до консультацій через наступні канали.участі: а) надсилання пропозицій у письмовій формі на визначену електронну пошту; б) проведення публічного громадського обговорення; в) проведення публічного експертного обговорення; г) проведення публічних зустрічей із зацікавленими сторонами (ініціативні групи громадян та бізнес-об’єднання) щодо конкретних проблемних питань місцевої політики.
Аби громадяни та бізнес були впевненими, що міська влада готова не лише до консультування із громадянами щодо змісту бюджетної політики, але й до співпраці та реагування на надані пропозиції, пропоную забезпечити можливість для громадян відстежувати свій внесок у консультації шляхом: а) оприлюднення всіх наданих пропозицій в рамках консультацій на веб-сайті міськради; б) оприлюднення звіту про результати консультацій із громадськістю на веб-сайті міськради. Це стане свідченням того, що надані пропозиції громадян у рамках консультацій були використані у проекті рішення про місцевий бюджет. У звіті про ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ до міського голови міста Корюківка та Корюківської міської ради з приводу формування та оприлюднення проекту рішення про бюджет міста Корюківка на 2016 рік та організацію консультацій з громадськістю
користуючись правом мешканців територіальної громади на участь в бюджетному процесі, • прагнучи забезпечити дієвий громадський контроль за формуванням бюджету міста Корюківка , • зважаючи на необхідність запобігання можливих втрат бюджету через корупцію та бездіяльність, • визнаючи важливість формування реалістичних та обґрунтованих показників доходів міського бюджету, • усвідомлюючи необхідність співпраці влади та громадськості при формуванні та реалізації бюджетної політики на місцевому рівні відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звертаюся до Вас щодо необхідності та важливості дотримання вимог чинного законодавства в частині оприлюднення та обговорення нормативно-правових актів, які становлять суспільний інтерес та мають безпосередній вплив на вирішення проблем на місцевому рівні та врахування інтересів громадян.
Згідно з вимогами статті 77 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети затверджуються рішенням місцевої ради до 25 грудня року, що передує плановому. Це означає, що місцевий бюджет на наступний рік має бути затверджено до 25 грудня 2015 р. Оскільки рішення про місцевий бюджет є нормативно-правовим актом, то відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Таким чином, проект рішення про бюджет на 2016 рік необхідно було оприлюднити не пізніше 27 листопада 2015 року для виконання вимог чинного законодавства та забезпечення належних можливостей ознайомлення із його змістом, а також сприяння залученню громадян до консультацій з приводу проекту рішення про бюджет на наступний рік.
У зв’язку з вищезазначеним, звертаюся до Вас з проханням забезпечити виконання норм чинного законодавства та оприлюднити проекти рішень про місцевий бюджет на веб-сайті Корюківської міської ради згідно з вимогами статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та статті 76 Бюджетного кодексу України.
Звертаю Вашу увагу на важливість оприлюднення на веб-сайті Корюківської міської ради вичерпного переліку додатків. Згідно зі статтю 76 Бюджетного кодексу України проект рішення про місцевий бюджет перед його розглядом на сесії відповідної місцевої ради схвалюється державною адміністрацією чи виконавчим органом місцевої ради, та разом із ним подаються: 1) пояснювальна записка до проекту рішення, яка має містити:
а) інформацію про соціально-економічний стан відповідної адміністративно-територіальної одиниці і прогноз її розвитку на наступний бюджетний період, покладені в основу проекту місцевого бюджету; б) оцінку доходів місцевого бюджету з урахуванням втрат доходів місцевого бюджету внаслідок наданих, відповідною місцевою радою податкових пільг; в) пояснення до основних положень проекту рішення про місцевий бюджет, включаючи аналіз пропонованих обсягів видатків і кредитування за бюджетною класифікацією. Пояснення включають бюджетні показники за попередній, поточний, наступний бюджетні періоди в розрізі класифікації видатків та кредитування бюджету; г) обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин та надання субвенцій на виконанні інвестиційних програм (проектів); 2) прогноз місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, підготовлений відповідно до статті 21 Бюджетного кодексу України; 3) показники витрат місцевого бюджету, необхідних на наступні бюджетні періоди для завершення інвестиційних програм (проектів), що враховані в бюджеті, за умови якщо реалізація таких програм (проектів) триває більше одного бюджетного періоду; 4) перелік інвестиційних програм (проектів) на плановий бюджетний період та наступні за плановим два бюджетні періоди; 5) інформація про хід виконання відповідного бюджету у поточному бюджетному періоді; 6) інші матеріали, обсяг і форму яких визначає, місцева державна адміністрація або виконавчий орган відповідної місцевої ради.
Рішення про місцевий бюджет є суспільно важливим документом для розвитку міста, а консультації із громадянами та бізнесом щодо його змісту є важливим індикатором відкритості та прозорості політичного процесу на місцевому рівні. Задля підвищення довіри до місцевої влади та її рішень пропоную після оприлюднення проекту рішення про місцевий бюджет на 2016 рік ініціювати та провести консультації щодо його змісту шляхом залучення громадян та бізнесу до консультацій через наступні канали участі: а) надсилання пропозицій у письмовій формі на визначену електронну пошту; б) проведення публічного громадського обговорення; в) проведення публічного експертного обговорення; г) проведення публічних зустрічей із зацікавленими сторонами (ініціативні групи громадян та бізнес-об’єднання) щодо конкретних проблемних питань місцевої політики.
Аби громадяни та бізнес були впевненими, що міська влада готова не лише до консультування із громадянами щодо змісту бюджетної політики, але й до співпраці та реагування на надані пропозиції, пропоную забезпечити можливість для громадян відстежувати свій внесок у консультації шляхом:
а) оприлюднення всіх наданих пропозицій в рамках консультацій на веб-сайті міськради; б) оприлюднення звіту про результати консультацій із громадськістю на веб-сайті міськради. Це стане свідченням того, що надані пропозиції громадян у рамках консультацій були використані у проекті рішення про місцевий бюджет. У звіті про результати консультацій важливо зазначити стан та причини врахування, часткового врахування чи відхилення отриманих пропозицій та зауважень, а також зазначити, яким чином це відобразилося на проекті рішення про місцевий бюджет; в) додати звіт про проведення консультацій із громадянами та бізнесом та інформацію про його результати у формі окремого додатку до рішення про місцевий бюджет на 2016 рік.
8. Також зазначаю, що після ознайомлення з офіційними публікаціями на веб-сайті Корюківської міської ради виявив - що за тривалий час відсутні згідно з вимогами статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» - розпорядженя міського голови щодо оплати праці, рішення виконкомів, проекти рішень, додатки до рішень сесій ...
Звертаю увагу що відповідно до Статті 59. Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні” Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування:
ч.5. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення...
ч. 11. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов’язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації"...
Сподіваюся, що без повторного наадування зазначена інформація буде оприлюднена за період 2012-2015 років на веб-сайті Корюківської міської ради до дня прийняття бюджету міста Корюківка на 2016 рік, а також, що зверненя без зволікань буде розглянуте зазначеними особами та вчасно після розгляду звернення буде надана офіційна письмова відповідь на зазначену вище адресу.
04. 12. 2015 р. А.І. Савченко
|