ЩО З ТОГО ВИЙДЕ ? Чернігівську облдержадміністрацію очікує кардинальна зміна структури
.
Кабінет Міністрів України вніс зміни у власну постанову від 12 березня 2005 р. № 179 "Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій", якими передбачив можливість утворення у складі обласних державних адміністрацій департаментів.
Нова структура має стати максимально наближеною до структури Уряду. Відповідно до цієї постанови усі головні управління ОДА мали б бути ліквідовані. Замість головних управлінь повинні бути утворені департаменти, чисельність працівників у яких не може бути меншою 22 осіб. У цьому випадку до складу департаменту повинно входити не менше чотирьох відділів. Відділ у складі департаменту (управління) - структурний підрозділ, що утворюється для виконання завдань за одним напрямом (функцією) діяльності органу виконавчої влади, з чисельністю не менш як 5 працівників. Відділ очолює начальник, який може мати не більш як одного заступника (як самостійного, так і у складі управління чи департаменту). Така посада може вводитись у разі, коли чисельність працівників у відділі не менш як 7 одиниць.
У разі, коли чисельність працівників департаменту перевищує 40 штатних одиниць, до його складу можуть входити управління (не менше двох). Департамент очолює директор. Директор департаменту, чисельність працівників якого не перевищує 40 одиниць, може мати не більше двох заступників, у тому числі одного заступника, який не очолює відділ.
У разі коли чисельність працівників департаменту становить понад 40 одиниць, директор департаменту може мати не більше трьох заступників, у тому числі одного заступника, який не очолює відділ (управління).
Відповідно до зміненої постанови КМУ до складу управління повинно входити не менш як два відділи. Самостійний відділ утворюється з чисельністю не менш як 6 працівників. Управління (самостійний відділ) очолює начальник.
Начальник управління, чисельність працівників якого не перевищує 16 одиниць, може мати одного заступника - начальника відділу. У разі коли чисельність працівників управління становить понад 16 одиниць, начальник управління може мати не більше двох заступників, у тому числі одного заступника, який не очолює відділ. Управління може бути самостійним або входити до складу департаменту.
Відповідно до рекомендаційного переліку структурних підрозділів обласних держадміністрацій, який пропонує КМУ, можуть бути утворені такі структурні підрозділи:
- агропромислового розвитку; - економічного розвитку, торгівлі і промисловості; - житлово-комунального господарства; - з питань цивільного захисту; - інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю; - інфраструктури та туризму; - культури, національностей та релігій; - містобудування та архітектури; - освіти, науки, молоді та спорту; - охорони здоров'я; - праці, соціального захисту населення та з питань дітей; - фінансів; - з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів (до 1 серпня 2012 року); - Державний архів області.
Необхідно зазначити, що види структурних підрозділів (департамент, управління, відділ, сектор) та їх статус визначається головою обласної державної адміністрації залежно від ступеня складності завдань та відповідно до згаданої Постанови Кабінету Міністрів України. Тому кожен голова ОДА може на власний розсуд "малювати" структуру очолюваної ним адміністрації.
Згідно Додатку № 1 до розпорядження голови облдержадміністрації 26 грудня 2012 року № 496, оприлюдненому на офіційному сайті, структура Чернігівської обласної державної адміністрації буде складатися з: 1. Апарат облдержадміністрації 2. Структурні підрозділи облдержадміністрації 2.1 Департамент економічного розвитку 2.2 Департамент агропромислового розвитку 2.3 Департамент соціального захисту населення 2.4 Департамент житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та інфраструктури 2.5 Департамент культури і туризму, національностей та релігій 2.6 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю 2.7 Управління містобудування та архітектури 2.8 Управління освіти і науки 2.9 Управління охорони здоров'я 2.10 Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи 2.11 Управління у справах молоді та спорту 2.12 Сектор внутрішнього аудиту 2.13 Служба у справах дітей 2.14 Державний архів області 2.15 Департамент фінансів 2.16 Управління капітального будівництва
Гранична чисельність працівників апарату та структурних підрозділів обласної державної адміністрації згідно цього документа: 1. Апарат облдержадміністрації - 109 2. Структурні підрозділи облдержадміністрації 2.1 Департамент економічного розвитку - 81 2.2 Департамент агропромислового розвитку - 68 2.3 Департамент соціального захисту населення - 73 2.4 Департамент житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та інфраструктури - 36 2.5 Департамент культури і туризму, національностей та релігій - 31 2.6 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю - 30 2.7 Управління містобудування та архітектури - 19 2.8 Управління освіти і науки - 29 2.9 Управління охорони здоров'я - 25 2.10 Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи - 36,5 2.11 Управління у справах молоді та спорту - 22 2.12 Сектор внутрішнього аудиту - 3 2.13 Служба у справах дітей - 11 2.14 Державний архів області - 43 2.15 Департамент фінансів иизначається Мінфіном України 2.16 Управління капітального будівництва - 35
Будуть перейменуванні:
- Головне управління економіки Чернігівської обласної державної адміністрації в департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації. - Головне управління агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації в департамент агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації. - Головне фінансове управління обласної державної адміністрації в департамент фінансів Чернігівської обласної державної адміністрації. - Головне управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації в департамент житлово-комунального господарства, регіонального розвитку та інфраструктури Чернігівської обласної державної адміністрації. - Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації в департамент соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. - Головне управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Чернігівської обласної державної адміністрації в департамент культури і туризму, національностей та релігій Чернігівської обласної державної адміністрації. - Управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю обласної державної адміністрації в департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Чернігівської обласної державної адміністрації. - Управління у справах сім'ї та молоді Чернігівської обласної державної адміністрації в управління у справах молоді та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації.
Іншим розпорядженням Володимира Хоменко (№ 509 від 27 грудня 2012 року) ліквідуються Управління у справах преси та інформації обласної державної адміністрації, Відділ з питань фізичної культури та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації та Відділ у справах релігій Чернігівської обласної державної адміністрації.
Ця зміна структури виконавчих органів влади в Україні стане чи не наймаштабнішою. Цілком можливо, що це буде першим етапом анонсованої колись реформи влади. В результаті цих змін може реально зменшитись кількість керівних посад, а самі структурні підрозділи будуть укрупнені. Джерело http://monitor.cn.ua/ua/politics/10167
|