Мобільне шахрайство: як уникнути і протидіяти?
.
«Київстар» звертає увагу клієнтів на необхідність дотримання простих правил безпеки при використанні телеком-послуг з метою недопущення випадків мобільного шахрайства. З метою профілактики мобільного шахрайства «Київстар» закликає клієнтів бути пильними і звертає увагу на кілька простих правил, які допоможуть запобігти спробам мобільного шахрайства:
1. Не довіряйте інформації, яку отримуєте від незнайомців по мобільному телефону. Завжди перевіряйте її. Навіть якщо незнайомець представляється співробітником телеком-оператора, представником правоохоронних органів, журналістом, вашим родичем чи знайомим – не поспішайте здійснювати якихось дій, особливо, якщо вони стосуються переказу коштів на мобільний телефон чи будь-яким іншим способом.
2. Не повідомляйте коди поповнення рахунків незнайомим особам. Код поповнення рахунку є сугубо конфіденційною інформацією. «Київстар» переконливо просить Вас не розголошувати коди поповнення рахунків стороннім особам.
3. Не передавайте третім особам логін та пароль доступу в системи самообслуговування «Мій Київстар» / «Мій DJUICE». Навіть якщо Ви не користуєтесь системою, не пересилайте SMS-повідомлення з логіном та паролем доступу в систему на запити незнайомих людей. Пам’ятайте, що в такому випадку Ви передаєте конфіденційні відомості про Ваш мобільний номер, його рахунок, список контактів тощо зловмисникам.
Задля ще більшого захисту користувачів систем самообслуговування «Київстар» удосконалив процедуру реєстрації. Відтепер для реєстрації абонентського номеру в системах самообслуговування «Мій Київстар» / «Мій DJUICE» слід набрати з телефону того абонентського номеру, що реєструється команду: *100*88*[цифри, які будуть запропоновані на веб-сторінці реєстрації]#. Після того, як надійде відповідь на запит, слід натиснути кнопку «Зареєструватися».
4. Перевіряйте послуги, які надаються за короткими номерами у телеком-оператора: за номером: 466
5. Якщо Ви підозрюєте спроби мобільного шахрайства, «Київстар» рекомендує:
· Якомога швидше повідомити про це правоохоронні органи за номером 102.
· Якомога швидше повідомити про це «Київстар» за номером 466. Варто пам’ятати, що найкраща протидія шахраям - ігнорування їх прохань, вимог та пропозицій. Своєчасне повідомлення про наміри шахраїв допоможе врятувати від втрати кошти інших абонентів. «Київстар» також створив пам’ятку для абонентів про те, що робити у випадку втрати мобільного телефону, і правила користування картами поповнення рахунка, щоб запобігти втраті коштів.
«Київстар» піклується про безпеку своїх клієнтів! Джерело інтернет
|