"Голосуй чесно – обирай гідних" .
«Голосуй чесно! – Обирай гідних» - тема прес-конференції, яка відбулася 20 жовтня за ініціативи Всеукраїнської мережі «Громадські ініціативи України», громадської організації "Чернігівскький освітній центр "Ініціатива” , Чернігівського відділення Комітету виборців України та Громадський сектор Євромайдану.За словами організаторів, інформаційна кампанія «Голосуй чесно - обирай гідних» проводиться майже на всій території України, і здебільшого охоплює невеликі міста, районні центри, селища та села. Її мета: мотивувати громадян прийти на вибори і надати інформацію про те, як розібратися у виборчих списках, перевірити «якість» кандидата та не дати можливості зманіпулювати виборцем. Павло Пущенко, голова ЧОЦ «Ініціатива» зазначив: «В цей момент вже сформовані групи волонтерів, які працюють на території всієї області. В рамках нашої інформаційної кампанії вони закликатимуть виборців не продавати свої голоси, а також бути пильними при виборі майбутніх депутатів. Нами розроблені роз’яснювальні листівки, плакати, інша продукція які, сподіваюсь, допоможуть виборцям.»Зокрема активісти закликатимуть виборців перевіряти чи голосував той чи інший кандидат за закони, що вводили в України диктатуру, як себе поводив під час доленосних подій в Україні, чи кандидат є фаховою людиною, чи не заплямував себе в корупційних скандалах.
«Наші активісти звертатимуть увагу людей на популістів, що обіцяють виборцям «золоті гори». Такі горе-політики становлять не меншу небезпеку, ніж підкуп виборців. Люстрація, війна, економічне та соціальне становище – на всіх цих темах кандидати в депутати активно спекулюють...Ми акцентуватимемо на цій проблемі.» - наголосив представник мережі «Громадські ініціативи України» Павло Пущенко
Особливу увагу громадські діячі приділятимуть виборам на мажоритарних округах. Адже саме через них, як показує багаторічний виборчий досвід на Україні, може зайти до парламенту «п’ята колона». Це обумовлено тим, що в маленьких містах та селищах людям складніше отримати повну інформацію про діяльність кандидата-мажоритарника, його політичні уподобання та професійний досвід. «Ця виборча кампанія досить коротка. На виборців одночасно спрямована шалена інформаційна хвиля із екранів телевізорів, радіо та газет. Додати до цього і зовнішню рекламу. І якщо на окрузі, приміром, 15-20 мажоритарників, то, зрозуміло, що пересічному громадянину дуже складно розібратися – хто є хто. Такий шквал інформації грає на руку недобросовісним кандидатам.» - поділився своїми думками голова Чернігівського відділення КВУ Володимир Андрійченко. Учасники прес-конференції закликали журналістів долучатися до акції і спільно інформувати виборців про те, як проголосувати чесно і обрати гідний парламент.
|