ДОБРОЧИН ПОВІДОМЛЯЄ !
. Через громадський моніторинг -
до якісних адміністративних послуг на Чернігівщині
Надання доступних, зручних адміністративних послуг високої якості є
критично важливим для громадян. Громада може допомогти у створенні якісних
Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) за допомогою оцінки та
просвітницької діяльності.
Про це 14 жовтня 2013 року йшлося під час прес-конференції в дискусійному
клубі «Експертна думка», яку організував Центр «Доброчин» за підтримки
Міжнародного фонду «Відродження».
Під час заходу Олександр Підгорний, експерт проекту, розповів про ситуацію
з реалізацією закону України «Про адміністративні послуги». Даний закон
зобов’язує міста обласного підпорядкування та райони створити до 1 січня 2014
року Центри надання адміністративних послуг. Офіційна статистика стверджує, що
вже створено більше 100 центрів. Насправді реально відповідають вимогами не
більше 20 ЦНАП. За інформацією Департаменту економічного розвитку Чернігівської
ОДА, станом на 01.01.2013 року адміністративні послуги в області надають 8 ЦНАП.
Саме з метою забезпечення надання якісних послуг усім категоріям споживачів
і було розроблено проект «Підвищення ефективності діяльності ЦНАП Чернігівщини
через громадський моніторинг та лобіювання пропозицій».
Презентуючи проект, його керівник Наталія Дрозд розповіла про мету та
завдання, які необхідно виконати під час реалізації проекту. Зокрема, здійснення
моніторингу та оцінки діяльності ЦНАП в м. Городня та Прилуки передбачатиме
використання спеціально розробленої методології. Спочатку буде зібрана інформація про якість, ефективність і повноту
послуг, що надаються Центрами. На основі зібраної та проаналізованої інформації
буде видано Аналітичний звіт, який включатиме також напрацьовані
пропозиції та рекомендації для поліпшення роботи ЦНАП.
Для
публічного обговорення результатів та лобіювання пропозицій буде проведена інформаційна
кампанія, яка спонукатиме місцеву владу враховувати рекомендації. Зокрема,
будуть прийняті адміністративні рішення щодо фінансових аспектів, кадрових
рішень та залучення потенціалу громадськості на
забезпечення надання якісних адміністративних послуг.
Ткачук Олена, dobrochyn@cn.relc.com, тел. 67 71 81
|