У Корюківці відкрився сучасний Центр обслуговування клієнтів газових компаній
.Сьогодні, 24 лютого в Корюківці відкрився новий Центр обслуговування клієнтів газових компаній, до сфери дії якого входять дев’ять районів північної зони Чернігівщини: Корюківський, Коропський, Новгород-Сіверський, Семенівський, Сосницький, Сновський, Ріпкинський, Менський та Городнянський. На відкритті були присутні: голова райдержадміністрації Олексій Мірошниченко, голова районної ради Віктор Чернуха, міський голова Ратан Ахмедов, керуючий Корюківським відділення ПАТ «Чернігівгаз» Андрій Жоголко, начальник Центру Оксана Горська. Презентуючи основну мету і завдання Центру, голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярової зауважила, що його відкриття стало черговим кроком до втілення комплексної програми «Чернігівгазу» з розвитку клієнтського сервісу і переходу до якісно нових прозорих взаємовідносин зі споживачами. За словами очільниці «Чернігівгазу» акцент у роботі Центру робитиметься на якості надання послуг та доброзичливому ставленні до відвідувачів, адже основне завдання – створення комфортних умов громадянину при вирішенні його питань. Так, віднині клієнти зможуть в одному місці не лише швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання, а й здійснювати необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Робота клієнтського сервісу і зокрема нового центру полягає не лише в забезпеченні в одному приміщенні швидкого і комфортного обслуговування, а й цілого комплексу інших послуг - починаючи від укладання договорів на розподіл та постачання газу, видачі довідок і консультації по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни газових приладів, їх ремонту і т. і. Центр оснащений так, щоб споживачам було приємно і максимально комфортно отримувати послуги – сучасний дизайн, просторе й світле приміщення, встановлені дивани, є кулер і доступ до wi-fi, створений куточок, де клієнт може зареєструватись в Особистому кабінеті. У подальшому планується дооблаштування кондиціонером і терміналом. Корисною новинкою є зона ресепшн, де адміністратор першим консультує клієнта. В зоні обслуговування працюють 4 фахівці, які надають консультації з усіх, хвилюючих споживача, питань. Керівники району та міста констатували позитивну динаміку в прагненні компаній з надання послуг ставати ближчими до клієнтів. Свідченням тому є відкриття такого Центру в Корюківці. Безумовно, це ще один крок назустріч споживачам газу. Новий формат надання послуг допоможе підвищити якість клієнтського сервісу та стати ближче до людей, а також спростити зворотній зв’язок між газівниками та користувачами природним газом. Корюківський Центр – вже четверте відділення в Чернігівській області, оформлене за новими європейськими стандартами. Наразі такі Центри вже діють у Чернігові, Прилуках та Ніжині.
Центр обслуговування клієнтів працюватиме за адресою: м.Корюківка, вул.Бульварна, 13, з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00 год.; у п’ятницю – з 8.00 до 16.00 год. без перерви на обід.
|