Скільки зараз коштує отримання закордонного паспорту?
.
Мінімальна вартість оформлення закордонного паспорту для ряду пільговиків, які не сплачують сто сімдесят гривень державного мита, наразі складає 391-ну гривню. Сюди входить вартість бланка паспорту і плата за його оформлення. Саме на суму 391-на гривня розраховував інвалід першої групи по зору Леонід Звеняцький з Чернігова, коли звернувся за послугами до обласної міграційної служби. Без згоди чоловіка йому і його дружині надали необов’язкову платну послугу і паспорти обійшлися значно дорожче. Ось як про це повідомляє "Сівер-центр".
Леонід Звеняцький і його дружина одночасно оформлювали закордонні паспорти в обласній міграційній службі. Подружжя спершу заплатило по квитанціям, а вже вдома Леонід Семенович побачив, що окрім обов’язкових платежів їм обом нарахували по сто тридцять п’ять гривень зверху. Чоловік не довго думав і подзвонив на всеукраїнську гарячу лінію міграційної служби.
Пояснення спеціалістів лише розпалили чоловіку цікавість. Він дзвонив за роз’ясненнями до міграційної служби області, каже з ним говорила начальниця служби, яка ніби то обіцяла передзвонити, але дзвінка так і не було. Після цього він звертався на гарячу лінію Кабміну і подав заяву в міліцію.
Як виявилось, сто тридцять п’ять гривень – це плата за послуги державного підприємства «Документ», яке працює тут же при міграційній службі. Співробітники підприємства заповнюють замість клієнта необхідні бланки і записують його на конкретний час прийому за додаткову плату.
Начальник управління міграційної служби області Ксенія Лук’янець каже, що всі ці послуги існують виключно для зручності клієнтів і про те, що вони платні людей попереджують наперед.
Троє опитаних нами людей вже сплатили за ці додаткові послуги ДП «Документ» і лише під час інтерв’ю вони дізналися, що могли добряче зекономити, заповнивши бланки самотужки.
Подружжю Звеняцьких гроші за нав’язану, на їх думку, послугу таки повернули.
Пані Лук’янець одинадцять місяців очолює обласну міграційну службу і каже, що за цей час їй вдалося дуже багато – будівлю відремонтували, збільшили кількість годин прийому, тут з’явилися нові місця для роботи, термінал для оплати і ще багато іншого. Тепер вона обіцяє навчити своїх підлеглих роз’яснювати людям наперед за що вони платять, аби клієнти самі обирали, треба їм додаткові послуги чи ні.
Автор: Чернігівщина: події і коментарі
|