Штраф "автоматом”! – пенсіонерка звернулася до КРУ
Пенсіонерка з м. Чернігова звернулася до Контрольно-ревізійного управління в Чернігівській області з проханням розібратися, чи законно ВАТ "Укртелеком” нарахувало їй штрафні санкції.
У заяві гр. Ч., зокрема, йшлося про те, що в січні цього року її син, інвалід ІІ групи, підключився до мережі Інтернет (на умовах акції "90 днів Інтернету "ОГО!”) і користувався ним два тижні. "12 січня син тяжко захворів і потрапив до лікарні. Я відразу ж подзвонила до Укртелекому, щоб відключили Інтернет. Звідти прийшли, забрали модем (він був в оренді), Інтернет відключили”, – писала жінка. А 17 лютого її син помер. Та коли через кілька днів жінка пішла переоформляти телефон, то була прикро вражена. Бо їй вручили квитанції на оплату послуг доступу до мережі Інтернет за лютий і штрафні санкції за дострокове розірвання договору в розмірі 100 грн…
Оскільки ЧФ ВАТ "Укртелеком” підконтрольний об’єкт органів Державної контрольно-ревізійної служби, 17.05.2010 КРУ в Чернігівській області направило запит до філії для перевірки викладених у зверненні пенсіонерки обставин. Вони підтвердилися. А щодо факту нарахування штрафу "за дострокове припинення дії договору з ініціативи абонента”, то працівники філії пояснили його досить просто: "При знятті послуги Інтернет автоматично(! –авт.) було нараховано штраф”. Втім, у своєму листі-відповіді на запит КРУ від 25.05.2010 керівництво ЧФ ВАТ "Укртелеком” повідомляло, що штраф гр-ці Ч. списали, зробивши перерахунок за травень 2010 року… Цікаво, чи вибачилися?
Загалом, з початку 2010 року до КРУ в Чернігівській області надійшло 406 звернень громадян, в тому числі 167 – за "телефоном довіри” 4-12-74. А сума порушень, встановлених за такими зверненнями, сягнула 400 тис грн. Джерело: Степаненко Дмитро, завідувач сектору внутрішнього аудиту КРУ в Чернігівській області
|