Особистий кабінет для кожного користувача газу
Для споживачів газу на Чернігівщини запрацював новий інтернет-сервіс
.
Відтепер кожен споживач газу Чернігівської області має
можливість скористатися новим інтернет-сервісом Особистий кабінет та, не
виходячи з дому, контролювати рахунки за газ. Послугою можуть
скористатися не лише побутові споживачі, а й приватні підприємці, на чиє
ім`я відкритий особовий рахунок. Запуск
Особистого кабінету виводить взаємодію ПАТ «Чернігівгаз» і ТОВ
«Чернігівгаз Збут» зі споживачами газу на новий рівень якості
обслуговування. Тепер всі дані абонентної бази стали доступні для
клієнтів, що робить роботу компаній більш прозорою та відкритою. Це
дозволяє споживачам контролювати нарахування, історію оплат та показань
лічильниківв режимі реального часу. Сервісом передбачена можливість
дізнатися свій тариф на газ, своєчасно передавати фактичні показання
лічильників, сплачувати в будь-який зручний час рахунки, звернутися до
фахівців із запитаннями, скаргами або пропозиціями щодо поліпшення
послуг і навіть записатися на прийом до керівників газорозподільчої та
газопостачальної компанії.
«Звичайно, від нового сервісу ми очікуємо суттєвої віддачі. Зараз
багато людей активно користуються інтернетом, тому, перш за все, Кабінет
покращить зворотній зв`язок з нашими клієнтами, розвантажить телефонні
лінії та зменшить черги в службах. Споживачі зможуть дистанційно
отримувати відповіді на запитання і оперативно вирішувати проблеми
пов`язані з газом, а відкритий доступ до власних даних зробить
взаємовідносини постачальника і клієнта більш прозорими», - зазначив
директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста.
Щоб стати користувачем Особистого кабінету потрібно лише
зареєструватися. Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума
останньої проплати, контактний телефон та е-mail.
Інтерфейс кабінету простий та зрозумілий. На сайті 104.ua
представлені детальні інструкції щодо реєстрації та користування
Кабінетом. Система он-лайн оплати, схема реєстрації та ідентифікації
клієнтів функціонує за міжнародними стандартами безпеки, що виключає
можливість використання їхньої особистої інформації сторонніми особами.
Звертаємо вашу увагу, що на початковому етапі Особистий кабінет
працюватиме в тестовому режимі. Тому, якщо при реєстрації або
користуванні виникли технічні проблеми, просимо звертатися до служби
підтримки на електронну адресу support@104.ua
або листом безпосередньо з Кабінету. Дані щодо особового рахунку або
останньої проплати можна дізнатися за телефонами Контакт-центру (0462)
61-62-04 або (0462) 61-63-04.
|