Коли і як споживачам газу передавати показники лічильника
"Чернігівгазу” необхідно щомісячно отримувати дані лічильників газу. . Це
дозволить точно сформувати нарахування в квитанціях, адже згідно
порядку комерційного обліку газу, розрахунковим періодом вважається
календарний місяць. Згідно нового кодексу газорозподільних систем, затвердженого
Постановою НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 року, споживач зобов`язаний
щомісяця, станом на 1-ше число, самостійно фіксувати показання приладу
обліку газу і надавати інформацію газорозподільній компанії. Аби
зафіксовані дані правильно відобразились в платіжці, їх треба передавати
якмога оперативніше – 1, 2 або 3-го числа місяця наступного за
розрахунковим.
Зміни в законодавстві наразі диктують нові правила збору інформації
по лічильникам. Якщо раніше ми пропонували споживачам надавати дані
наприкінці місяця, то сьогодні радимо це робити в перших числах. Якщо ми
отримаємо фактичні показання раніше, наприклад 25-го числа, то система
автоматично донарахує вам споживання за 5 або 6 днів — тобто до 30-го
або 31-го числа.
"В той час коли ваші показання можуть не збігатися з плановими і бути
меншими або більшими”, — пояснив перший заступник голови правління ПАТ
"Чернігівгаз” Сергій Савченко. На сьогодні побутові споживачі мають
можливість передати показання декількома способами, в тому числі і
дистанційними, що значно полегшує і прискорює обмін даними. Через
Особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього треба зареєструватися або
увійти до кабінету, якщо споживач вже зареєстрований; зателефонувати
до Контакт-центру за номером (0462) 61-62-04 або (0462) 61-63-04. Для
мешканців районів області код для дозвону (022), код (0462) для дзвінків
з мобільного телефону; електронною поштою contact@cn.104.ua;
вказати показання лічильника газу на 1 число місяця у платіжному
документі за попередній місяць; по телефону абонслужби чи особисто на
прийомі у оператора. При передачі показань через Особистий кабінет, вже
за годину споживач зможе побачити оновлені дані – на сьогодні це
найоперативніший спосіб. Для рознесення кубометрів переданих через
контакт-центр або електронну пошту, знадобиться декілька днів.Показання
лічильників газу прийматимуться включно по 5 число кожного місяця. Втім
ми просимо абонентів не зволікати і старатися надавати показання з 1-го
по 3-тє число, адже для занесення їх в базу нашим операторам теж
потрібен час. Якщо Контакт-центр відразу вам не відповів, наберіться
терпіння, почекайте і не кладіть слухавку. Як тільки лінія звільниться,
оператор одразу підхопить ваш дзвінок»,- зазначив директор «Чернігівгаз
Збуту» Іван Луста.
З огляду на це, ще раз наголошуємо на необхідності систематичного і
своєчасного інформування ПАТ «Чернігівгаз» щодо поточних показань
лічильників – це допоможе уникнути розбіжностей у розрахунках і
дозволить користувачам блакитного палива бути впевненими, що оплата
проводиться лише за реально спожитий обсяг газу. За інформацією Чернігівгазу
|