Є проблеми з оплатою за газ, ЗВЕРТАЙТЕСЯ !З 9 листопада для споживачів природного газу Чернігівщини запрацював Контакт-центр.
Відсьогодні близько 350 тисяч клієнтів ПАТ «Чернігівгаз»,
які використовують газ для побутових потреб, зможуть отримати
консультаційні послуги з питань газопостачання в єдиному
автоматизованому Контакт-центрі для споживачів природного газу. Звернувшись до Контакт-центру за номером (0462) 61 62 04 або на електронну адресу contact@cn.104.ua, користувачі
газу Чернігівської області зможуть отримати консультації з усіх питань
пов`язаних з газопостачанням. Це ще один зручний формат взаємодії, який
допоможе газорозподільчій та газопостачальній компанії налагодити
зворотній зв`язок зі споживачами.
Щоденно, з 8.00 до 20.00, оператори Контакт-центру в телефонному
режимі приймуть показання лічильника, повідомлять номер особового
рахунку, проаналізують стан платежів та нарахувань, нададуть роз`яснення
по субсидіям та пільгам. Окрім цього, проконсультують стосовно діючих
цін на газ, переоформлення документів, договорів, приймуть заявку на
виклик майстра або контролера. Якщо проблема клієнта потребуватиме більш
детального вивчення, оператор переадресує зміст звернення на
профільного спеціаліста або повідомить контакти відповідної служби.
«Хочу підкреслити, що кожен дзвінок є важливим для нас, а
запровадження даної системи допоможе реалізувати нові можливості для
зв`язку зі споживачами газу і заощадити їхній час. Окрім консультацій,
людина зможе висловити свої пропозиції щодо покращення якості
обслуговування та надійності газопостачання», - поінформував начальник
управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов.
Сучасний автоматизований програмно-апаратний комплекс дає змогу
одночасно відпрацьовувати декілька вхідних дзвінків. В результаті це
забезпечує споживачам максимально комфортне, швидке та надійне отримання
консультаційних послуг.
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються за міськими та
міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – згідно тарифів мобільного
зв`язку споживача.
Окрім того, ПАТ «Чернігівгаз» продовжує розвивати дистанційні
сервіси обслуговування клієнтів через Інтернет. Наступним кроком стане
запуск «Особистого кабінету» на сайті http://104.ua/,
де споживачі газу матимуть можливість в режимі он-лайн оплатити газ,
передати показання лічильника, завантажити квитанцію, перевірити стан
особового рахунку та проконсультуватися.
Зверніть увагу, телефонний номер (0462) 65 15 04, за яким дотепер
консультувалися мешканці Чернігова та Чернігівського району, ще деякий
час працюватиме в режимі переадресації.
Довідка:
Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного
газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м.
природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8
тисяч км газопроводів. Нашими споживачами є 349,5 тисяч сімей, більше 3
тисяч підприємств та установ Чернігівської області.
Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ,
Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод,
Корюківська фабрика технічних паперів.
Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно
до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків
і зборів. Джерело http://svoboda.fm/politics/chernigov/242089.html
|