Де взяти довідку про склад сім’ї?
.
Довідку про склад сім’ї має подати заявник при оформленні державної соціальної допомоги, житлово-комунальних субсидій. Ця довідка є одним з обов’язкових документів, необхідних для призначення багатьох виплат та допомог, що закріплено законами та постановами уряду.
З початку 2013 року законодавчо не визначений орган, який наділяється повноваженнями щодо оформлення і видачі цих довідок.
Новостворена Державна міграційна служба, яка відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання», Указу Президента України від 08.04.2011 № 405/2011 «Питання Державної міграційної служби», наказу МВС від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні, та зразків необхідних для цього документів», наділена повноваженнями реєстрації обліку місця проживання фізичних осіб. Однак, відповідні довідки про склад сім’ї ця служба видавати не уповноважена.
До моменту законодавчого врегулювання цієї проблеми, Мінсоцполітики спільно із Міністерством внутрішніх справ, Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства видали спільного листа, в якому роз’яснено порядок оформлення довідок про склад сім’ї. Зокрема, у спільному листі міністерств від 25 січня 2012 р., зазначено: «…суб’єктам господарювання, що надають послуги з утримання будинків та споруд, прибудинкових територій, житлово-будівельним кооперативам, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та молодіжним житловим комплексам, сільським, селищним радам забезпечити видачу громадянам довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у певному приміщенні/будинку осіб (далі – підприємства з обслуговування житлового фонду)».
Державна міграційна служба має забезпечити негайне надання територіальними підрозділами інформації підприємствам з обслуговування житлового фонду про зміну місця проживання осіб відповідно до території обслуговування.
|