«Амізон» по телебаченню більше не рекламуватимуть
.
Київський «Фармак» оштрафували на сім мільйонів через недобросовісну рекламу «Амізону».Тимчасова адміністративна колегія Антимонопольного комітету України оштрафувала на 7,6 мільйона гривень ПАТ «Фармак» за розповсюдження оманливої реклами лікарського засобу «Амізон». Про це повідомила прес-служба Антимонопольного комітету України. Як встановив Комітет, товариство поширило неправдиві відомості під час рекламування зазначеного препарату на телебаченні. Зокрема, рекламний ролик містив наступне твердження: «9 з 10 українців обирають саме «Амізон». У громадян могло скластися враження, що 90 % – це відсоток від усієї кількості українців, що є споживачами «Амізон». Насправді ж, 90 % – це лише та кількість людей, що хворіли на грип, застуду та кашель, і при цьому використовували «Амізон». За дослідженнями, справжній відсоток усіх споживачів, які приймали препарат «Амізон», становив лише 6,2 %.
Розслідуванням встановлено, що під час проведення рекламної кампанії лікарського засобу «Амізон» значно зросли обсяги його реалізації. Так, у листопаді 2011 року обсяги реалізації препарату збільшилися порівняно з листопадом 2010 року на 346,82 відсотка – з 194,8 тисячі штук до 675,6 тисячі штук.
Отже, як стверджують у Антимонопольному комітеті, поширення на телеканалах України рекламного ролика могло сприяти вибору споживачами саме цього препарату та в результаті вплинути на обсяг реалізації «Амізону». Джерело інтернет
|