Доверенность и техосмотр скоро уйдут в небытие
Соответствующий законопроект, отменяющий техосмотр и доверенности на вождение, внес в парламент президент.Как пишет газета «Сегодня», вместо техосмотра теперь будет техконтроль, а проводить его будет не ГАИ, а сеть авторизированных СТО. Обязательным он будет только для такси, грузовиков и пассажирского транспорта. А обычные владельцы легковушек, независимо от срока их эксплуатации, следить за состоянием своей машины должны сами. Контролировать их будут разве что страховики. Ведь полис автогражданки — обязательное условие, а его не выдадут без справки с СТО.
«Желание автовладельца содержать машину в исправном состоянии является куда большим стимулом, чем навязанная государством формальная процедура», — сообщила, представляя проект, советник президента Елена Лукаш.
«Так делает вся Европа. Страховые компании будут заинтересованы в контроле технического состояния авто, чтобы потом не возмещать стоимость ремонта машины после аварии», — объясняет представитель Союза автомобилистов Украины Олег Назаренко.
Согласно проекту, также будет легче ездить на машине друга или родственника — раньше нужна была доверенность, теперь же достаточно иметь при себе техпаспорт на авто (не обязательно на свою фамилию), права и полис ОСАГО.Как сообщал DELFI, водители могут спокойно выбросить талон предупреждений к водительским правам, поскольку этот документ отменен.
СЬОГОДНІ Верховна Рада ухвалила в першому читанні закон, що скасовує обов'язковий технічний огляд для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях.
За проект закону про голосувало 253 депутати.
Проект, внесений президентом Віктором Януковичем передбачає:
- скасування обов'язкового технічного огляду для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях;
- суттєве спрощення порядку проходження обов'язкового технічного контролю для інших транспортних засобів;
- усунення Державтоінспекції МВС України від проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів та передачу цих повноважень суб'єктам господарювання;
- скасування вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на керування транспортним засобом.
Водночас законом для інших категорій автомобілів передбачається на законодавчому рівні визначити таку періодичність проходження обов'язкового технічного контролю:
- для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки;
- для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;
- для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.
|